Sudah kepenatan menghadapi suasana hening di bandar, pasti ramai yang mahu bercuti tidak kiralah di dalam atau pun di luar negara untuk merehatkan badan di samping mengeratkan silaturahim bersama tersayang.

Bagi membantu para pelancong mendapatkan tawaran terbaik, Agoda kini mendedahkan destinasi pelancongan termurah sekitar Asia Pasifik untuk tahun ini.

HYPE
Wayout Solution Cipta Sejarah Rangkul Anugerah Company Of The Year
Baca lagi →

Baca Juga:

Di Malaysia, Kuching yang menjadi ibu negeri di Sarawak kini muncul sebagai destinasi pelancongan yang paling berpatutan dan muncul tempat ke-3 di Asia Pasifik dan berada di belakang Yogyakarta, Indonesia di tempat ke-2 dan Hat Yai, Thailand yang mengungguli carta tersebut.

Sumber Gambar: Agoda

Difahamkan purata caj sebuah bilik bernilai RM282 di Kuching dan paling murah adalah RM202 sahaja di Thailand. Dapatan analisis Agoda ini berdasarkan tempahan yang sudah dibuat oleh pelancong yang akan berkunjung ke Kuching antara 22 Disember dan 31 Disember 2023.

Selain memiliki caj bilik yang murah, ibu negeri Sarawak ini juga merupakan lokasi carian tertinggi kerana memiliki pelbagai tempat menarik buat pengunjung yang mahu menghabiskan hari-hari akhir tahun mereka.

Dengan mengetengahkan destinasi pelancongan dengan purata caj penginapan yang berpatutan, Agoda dilihat membantu pelancong tanpa mengira bajet mereka untuk meraikan musim hujung tahun dengan penuh bergaya.

Sumber